Tuesday, February 2, 2010

უფრო მეტი ვიდრე სალონი


ბანალური, გაცვეთილი ნათქვამია, გეთანხმებით, მაგრამ ასე ზუსტად სხვა სიტყვებით ვერ გადმოვცემ იმ ემოციას, რაც გუშინ Hairhaus-ში დამიგროვდა. დილას ჩვეულებრივ მივედი ფრჩხილებზე, ფრენჩი გავიკეთე, გადაკვეთის ხაზზე ოქროსფერი ხაზით. სახლში რომ მოვედი, ჩემს დას ძალიან მოეწონა, თვითონაც მოუნდა გაკეთება და გავყევი გასაკეთებლად. ცოტა ხანში მე კიდევ სხვანაირად მომინდა და ეკამ დილანდელი გამაშორა და თავიდან გამიკეთა. ამაშობაში დასავარცხნად მოვიდა ჩვენი მეგობარი, რომელსაც დაბადების დღე ჰქონდა, სალონის ადმინისტრატორმა ქეთიმ მოულოდნელად საჩუქრად შემოგვთავაზა, რომ რომელსაც გვინდოდა, თმას უფასოდ დაგვვარცხნიდა. მოკლედ, ერთის ფასად ორმა დავივარცხნეთ. ქეთიმ თვითონ დამვარცხნა ძალიან კარგად, ისე რომ მეორე დღესაც მშვენივრად მქონდა და უპრობლემოდ გავედი სახლიდან, როცა ერთ დღეზე მეტხანს ვერ ძლებს ჩემი თმა დაუბანელი.
მგონია, რომ ძალიან დიდი ხანია ამ სალონის ხალხთან ვმეგობრობ, ისეთი უშუალოები არიან, სულ ცდილობენ რამით გასიამოვნონ, გაგახარონ, ბედნიერი გაგხადონ. უკვე ვერ წარმომიდგენია, როგორ შეიძლება არსებობსდეს თბილისში Hairhaus და სხვა სალონში წახვიდე.
ვისაც ჰგონია, რომ ვაჭარბებ, შეუძლია თავად დარწმუნდეს სალონში ვიზიტით.

არ იფიქროთ რეკლამის გაკეთება მინდოდეს, უბრალოდ მე და ჩემი და ისეთი აღფრთოვანებულები ვართ... :D

2 comments:

  1. anu es sportis sasaxlea xo? :)

    ReplyDelete
  2. კი, სპორტის სასახლის უკან არის, საგარეჯოს ქუჩა 7, 47 75 69
    გადაწყვიტე მისვლა? :) კარგია, დარწმუნებული ვარ, შენც ძალიან მოგეწონება :)

    ReplyDelete